torsdag den 3. november 2011

velkommen

Hej! jeg har været vegetar i nu 1 uge og 2 dage, og det går nemmere end jeg havde troet!

dette er ikke en blog som mange andre vegetarblogge, der fortæller om alle de smarte ting at gøre og hvad man skal spise osv, dajeg slet ikke har styr på så meget! men jeg vil sætte links ind til disse vegetarblogge, da de har hjulpet mig selv rigtig meget!

denne blog vil være en blog hvor i kan følge mine op og ned ture med hensyn til min nye vegetarlivsstil osv.
hvis jeg opdager nye lækre retter, nye informationer om vegetarismes osv. du kan fælge mig hvis du også sev er igang med at starte på vegetarstilen, eller bare tænker det kunne være sjovt at se på. Der vil nok også komme lidt billeder af min hverdag osv, men generelt kun om vegetarstilen.

peace out


Ingen kommentarer:

Send en kommentar